Вибір міста
(Рожище)
підключитись
068-377-42-17
особистий кабінет підтримка
068-377-42-17
зворотній зв'язок акції Телебачення

Способи оплати

У терміналах:
Перелік терміналів

Увага! При оплаті враховуйте комісію за поповнення - 2 грн!


У Приват24:

Карткою Visa/Mastercard:
(03368)2-11-58, (068)377-42-17
Де я можу дізнатись тарифні плани й вартість підключення?
Дізнатись актуальні тарифні плани та вартість підключення Ви можете в розділі Тарифи або подзвонивши нам за телефоном 068-377-42-17
Як я можу підключитися до Вашої мережі?
Процес підключення дуже простий:
  • Будь ласка, зателефонуйте або звернітся у офіс за адресою м.Рожище вул. Незалежності, 47, після чого наш Оператор повідомить Вам час підключення.
  • У зазначений час, наш співробітник виконає підключення.
Як буде проведено кабель в помешкання?
Процес підведення кабеля залежить від типу Вашого помешкання:
  • Якщо Ви проживаєте в багатоквартирному будинку то при наявності технічної можливості проведення кабеля відбувається зі сходової клітки підїзду. Якщо ж така можливість відсутня то кабель підводиться з вулиці з заведенням біля вікна або через балкон.
  • Якщо Ви проживаєте в приватному будинку кабель буде заведено в будинок з електроопори яка розміщена біля будинку.
Які роботи виконуються при підключенні?
Процес підключення включає в себе наступні роботи:
  • Проведення кабеля в приміщення та підключення одного абонентського пристрою.
  • Реєстрація абонента у мережі.
  • Демонстрування працеспроможності підключення
  • Консультація по роботі з Особистим кабінетом

Майте на увазі що при підключенні працівники не виконують монтаж розеток, проведення локальної мережі, вкладання кабеля в плінтуси, проведення кабеля над підвісною стелею.

Адреса підключення:
Вулиця:
Будинок:
Квартира:
Персональні дані:
П.І.Б:
Телефон:

Додаткова інформація:

Для входу в Особистий кабінет введіть Ваш логін і Ваш пароль доступу.
У випадку якщо Ви забули Ваш пароль доступу, будь-ласка звернітся до відділу підтримки абонентів за номерами, які вказані на нашому сайті.
(03368)2-11-58, (068)377-42-17

Зверніть увагу!

Щоб ваше звернення надійшло за призначенням, обов'язково вкажіть своє прізвище та ім'я, контактну адресу, контактний телефон та номер UID. А також детально викладіть суть Вашого звернення - це значно прискорить вирішення Вашого питання. Анонімні звернення згідно із Законом про звернення громадян не розглядаються.

Тема звернення *
Ім'я відправника *
E-mail відправника *
Номер UID
Номер контактного телефону *
Адреса *
Текст повідомлення *
Потягніть для розблокування *

Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Увага! Перевірте Вашу контактну інформацію!

Від її точності залежить можливість відправлення Вам відповіді!

Перелік терміналів:

Приватбанк:

вул.Незалежності, 4 (відділення банку)

вул.Шевченка, 22 (магазин Продукти)

вул.Мазепи, 1А (магазин Дункан)


IBox:

вул. Б.Хмельницького, 1 (магазин Колібріс)

Перелік терміналів: