Вибір міста
(Рожище)
підключитись
068-377-42-17
особистий кабінет підтримка
068-377-42-17
зворотній зв'язок акції Телебачення

Способи оплати

У терміналах:
Перелік терміналів

Увага! При оплаті враховуйте комісію за поповнення - 2 грн!


У Приват24:

Карткою Visa/Mastercard:
(03368)2-11-58, (068)377-42-17
Як змінити тарифний план?
Для зміни тарифного плану зайдіть в Особистий Кабінет, і оберіть бажаний тарифний план.
Як потрапити в Особистий кабінет?
Зліва на сторінці сайту uainet.net є кнопка Особистий Кабінет, при натисканні на яку, з'являються два поля «логін» та «пароль».
Введіть логін та пароль, які були видані Вам при підключенні та натисніть «Увійти».
Після цього Ви будете автоматично направлені в Особистий кабінет.
Що таке додаткова послуга "Статична IP адреса" і як нею скористатися?
Статична IP-адреса дозволить Вам:
  • Отримувати доступ до свого комп'ютера з віддаленого робочого місця.
  • Отримати прямий доступ до IP-камери встановленої у Вас вдома чи офісі
  • Запускати на своєму робочому місці сервіси, доступні з Інтернет.
  • Не потрапляти до списків блокованих динамічних адрес.
Ви можете замовити цю послугу в Особистому кабінеті або зв'язавшись із нами за телефоном 068-377-42-17
Негарантійні випадки на обладнання
Гарантія не поширюється:
  • на несправності, що виникли у результаті дії навколишнього середовища (дощ, сніг, град, гроза та ін.);
  • настання форс-мажорних обставин (пожежа, повінь, землетрус та ін.) або вплив зовнішніх факторів (перепади напруги в електричній мережі);
  • на несправності, що були викликані порушенням правил транспортування, збереження, експлуатації або неправильним встановленням (підключенням);
  • на несправності, що виникли в результаті перегріву пристрою по причині запиленості або ж зупинки вентилятору охолодження (при наявності останнього);
  • на несправності, що виникли внаслідок ремонту або ж модифікації пристрою;
  • на несправності, що виникли в результаті використання стороннього програмного забезпечення, не затвердженого виробником і не опублікованому на офіційному сайті;
  • на пошкодження, що були викликані в результаті проникнення всередину сторонніх предметів, речовин, рідини, комах та ін.;
  • на обладнання, що має зовнішні дефекти (явні механічні пошкодження, тріщини, сколи на корпусі або ж всередині пристрою, пошкоджені антени і контакти роз’ємів);
  • у випадку виявлення слідів механічних і термічних пошкоджень компонентів на платах;
  • на обладнання, що має пошкодження фірмових гарантійних пломб ( стікерів) зовні і всередині корпусу;
  • на обладнання, серійний номер, якого не читається, пошкоджений або ж наявні сліди переклеювання серійного номеру або ж інших наклейок.

Адреса підключення:
Вулиця:
Будинок:
Квартира:
Персональні дані:
П.І.Б:
Телефон:

Додаткова інформація:

Для входу в Особистий кабінет введіть Ваш логін і Ваш пароль доступу.
У випадку якщо Ви забули Ваш пароль доступу, будь-ласка звернітся до відділу підтримки абонентів за номерами, які вказані на нашому сайті.
(03368)2-11-58, (068)377-42-17

Зверніть увагу!

Щоб ваше звернення надійшло за призначенням, обов'язково вкажіть своє прізвище та ім'я, контактну адресу, контактний телефон та номер UID. А також детально викладіть суть Вашого звернення - це значно прискорить вирішення Вашого питання. Анонімні звернення згідно із Законом про звернення громадян не розглядаються.

Тема звернення *
Ім'я відправника *
E-mail відправника *
Номер UID
Номер контактного телефону *
Адреса *
Текст повідомлення *
Потягніть для розблокування *

Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Увага! Перевірте Вашу контактну інформацію!

Від її точності залежить можливість відправлення Вам відповіді!

Перелік терміналів:

Приватбанк:

вул.Незалежності, 4 (відділення банку)

вул.Шевченка, 22 (магазин Продукти)

вул.Мазепи, 1А (магазин Дункан)


IBox:

вул. Б.Хмельницького, 1 (магазин Колібріс)

Перелік терміналів: