Вибір міста
(Рожище)
підключитись
068-377-42-17
особистий кабінет підтримка
068-377-42-17
зворотній зв'язок акції Додаткові сервіси

Способи оплати

У терміналах:
Перелік терміналів

Увага! При оплаті враховуйте комісію за поповнення - 2 грн!


У Приват24:
(03368)2-11-58, (068)377-42-17

Є питання? Ми із задоволенням відповімо на них!

Задати питання

Документи

ФОП "Демидюк В. М."

Абонентський Договір

Звіт оператора телекомунікацій про якість телекомунікаційних послуг за 2016 рік

Підключення

Де я можу дізнатись тарифні плани й вартість підключення?
Дізнатись актуальні тарифні плани та вартість підключення Ви можете в розділі Тарифи або подзвонивши нам
Як я можу підключитися до Вашої мережі?
Процес підключення дуже простий:
  • Будь ласка, зателефонуйте або звернітся у офіс за адресою м.Рожище вул. Незалежності, 47, після чого наш Оператор повідомить Вам час підключення.
  • У зазначений час, наш співробітник виконає підключення.

Фінансові

Як швидко відбувається зарахування коштів?
Спосіб оплатиЧас зарахування коштів на рахунок
У терміналах
Перелік терміналів5 хвилин
Через Приват24
5 хвилин
Як я можу оплатити послуги?
Ви можете оплатити наші послуги за допомогою платіжних терміналів або у Приват24 (Детальніше).
Як я можу подивитися інформацію по своїм платежам?
Перевірити інформацію по своїх платежах, Ви можете в будь-який зручний для Вас час в Особистому Кабінеті.
Як здійснюється тарифікація послуг?
Згідно умов договору, оплата послуг провайдера (надалі – «абонплата») здійснюється абонентом у формі 100% передоплати не пізніше першого числа місяця, в якому будуть надаватися послуги. Абонплата знімається першим числом, Інтернет оплачується з першого по перше число слідуючого місяця. У випадку, якщо Ви вносите оплату на наступний місяць, при цьому поточний місяць у Вас не оплачено, оплата зарахується на поточний місяць.
Як я можу перевірити залишок коштів на своєму рахунку?
Перевірити залишок коштів на своєму рахунку Ви можете в будь-який зручний для Вас час в Особистому Кабінеті або подзвонивши нам.
Я сплатив рахунок, а грошові кошти не були зараховані на мій рахунок. Що робити?
У разі незарахування коштів або помилкове внесення коштів на інший рахунок, при оплаті через платіжні термінали, необхідно звернутися в офіс KiberNET. При собі мати фіксальний чек.

Будь ласка, зверніть увагу, що:
При оплаті через термінали строк зарахування коштів може становити до 1 банківського дня.
Як змінити тарифний план?
Для зміни тарифного плану зайдіть в Особистий Кабінет, і оберіть бажаний тарифний план.
Як потрапити в Особистий кабінет?
Зліва на сторінці сайту kibernet.com.ua є кнопка Особистий Кабінет, при натисканні на яку, з'являються два поля «логін» та «пароль».
Введіть логін та пароль, які були видані Вам при підключенні та натисніть «Увійти».
Після цього Вы будете автоматично направлені в Особистий кабінет.
Яке програмне й апаратне забезпечення необхідно для роботи у Вашій мережі?
У вашому комп'ютері повинна бути встановлена мережева карта стандарту Ethernet 100baseTX або WiFi карта стандарту 802.11 b/g/n (у цьому випадку Вам необхідно замовити WiFi роутер). Також Ваша операційна система повинна підтримувати протоколи TCP/IP.
Перелік рекомендованого обладнання
  • Wi-Fi роутер D-Link DIR-300 В1
  • Wi-Fi роутер Tenda 3G611R+
  • Wi-Fi PCI адаптер Tenda W322P

Адреса підключення:
Вулиця:
Будинок:
Квартира:
Персональні дані:
П.І.Б:
Телефон:

Додаткова інформація:

Для входу в Особистий кабінет введіть Ваш логін і Ваш пароль доступу.
У випадку якщо Ви забули Ваш пароль доступу, будь-ласка звернітся до відділу підтримки абонентів за номерами, які вказані на нашому сайті.
(03368)2-11-58, (068)377-42-17

Зверніть увагу!

Щоб ваше звернення надійшло за призначенням, обов'язково вкажіть своє прізвище та ім'я, контактну адресу, контактний телефон та номер UID. А також детально викладіть суть Вашого звернення - це значно прискорить вирішення Вашого питання. Анонімні звернення згідно із Законом про звернення громадян не розглядаються.

Тема звернення *
Ім'я відправника *
E-mail відправника *
Номер UID
Номер контактного телефону *
Адреса *
Текст повідомлення *
Потягніть для розблокування *

Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Увага! Перевірте Вашу контактну інформацію!

Від її точності залежить можливість відправлення Вам відповіді!

Перелік терміналів:

Приватбанк:

вул.Незалежності, 4 (відділення банку)

вул.Шевченка, 22 (магазин Продукти)

вул.Мазепи, 1А (магазин Дункан)


IBox:

вул. Б.Хмельницького, 1 (магазин Колібріс)

Перелік терміналів: